139 equips. 568 estudiants. 136 professors. Són les xifres de participació de MOTIVEM 2022. Unes dades que consoliden a aquesta iniciativa de formació implementada pel Vicerectorat d’Ocupació i Emprenedoria de la Universitat de València, com un dels programes de referència en matèria d’emprenedoria de tota la universitat.
Una edició més, MOTIVEM renova enguany la participació de tots els centres de la Universitat de València.
139 equips. 568 estudiants. 136 professors. Són les xifres de participació de la pròxima edició de MOTIVEM 2022, que confirmen la consolidació d’aquest programa en matèria d’emprenedoria universitària.
El pròxim mes de juny, deliberació i resultats de finalistes MOTIVEM 2022
Actualment la comissió d’avaluació està immersa en el procés d’anàlisi i valoració de les idees presentades i a principis del pròxim mes de juny preveu tindre la deliberació que posarà el focus en les vint idees finalistes. Una edició més, es reconeixeran cinc idees, una per cada branca de coneixement: Arts i Humanitats; Ciències de la Salut; Ciències; Ciències Socials i Jurídiques; i Enginyeria, desenvolupades conjuntament per equips d’estudiants i docents de la Universitat de València. En les idees presentades es valorarà la creativitat, la coherència, la resolució de necessitats socials, la interdisciplinarietat i la presentació.
A més d’aquests cinc premis, dotats amb 1.400 euros cadascun, s’atorgaran 15 accèssits per a la resta d’idees finalistes, reconeguts amb 600 euros cadascuna. Aquesta fase final de lliurament de premis està prevista per al mes de juliol.
Què és MOTIVEM?
MOTIVEM, desenvolupat per la Universitat de València, en col·laboració amb ADEIT, sota la direcció del Vicerectorat d’Ocupació i Emprenedoria, és una iniciativa gratuïta per a l’alumnat amb el suport econòmic de la Generalitat Valenciana i de CaixaBank, a través de la Fundació ‘la Caixa’. El seu objectiu és secundar l’esforç del professorat de la Universitat de València estimulant la creativitat de l’alumnat i coordinant el desenvolupament d’idees en equip a l’aula.